misty…

…When I wonder

through this

wonderland alone,

Never knowing my

right foot from my left

My hat from my glove

Im too misty…

caejstqf.jpg

 

 

 

12 Responses to “misty…”

  1. Φοίβη Says:

    Ταξιδεύουμε συνεχώς… Όπως τα λες….
    Εσένα σου αρέσει αυτό το αέναο ταξίδι χωρίς γνώση του τι θα συμβεί στο μετά;
    Και τι να κάνουμε θα μου πεις… Πρέπει να κολυμπήσουμε, ακόμη κι αν μας πνίγουν όλο και πιο πολύ… Πρέπει να ονειρευόμαστε, έστω και στις παύσεις, την επιφάνεια που θα μας λυτρώσει…. Η υπομονή είναι για τους δυνατούς, atg μου…

  2. τι λες???
    η υπομονη ειναι μονο για τους αδυναμους.
    εκει που δεν εχεις αλλη δυναμη απλως υπομενεις.
    εγω ετσι ξερω…αλλα ειμαι και ξεροκεφαλη και αυτονομιστρια…οποτε εκει που εξαντλεις νομιζεις τη δυναμη σου…τσουπ καπου τη βρισκεις. κι εκει παλι απ’την αρχη…αλλα μπορει να φταιει που παντα ειχα δυσλεξια και δυσανεξια στη λεξη αυτη…παντα την ερμηνευω και την χωνευω και την συγχεω μαλλον με την επιμονη.απλως νομιζω οτι ειναι το συνωνυμο της in case of emergency.

  3. Ωραία σύνθεση!

    [κι έβαλες και το Μανώλη μέσα απ’ότι βλέπω]

  4. Φοίβη Says:

    Η δύναμη δεν ξαναέρχεται δυστυχώς πάντα γρήγορα… Πρέπει να περιμένεις για να ανατροφοδοτηθείς. Οι εικόνες αλλάζουν………,αλλά χρειάζεται υπομονή για να αντέξεις το χρόνο της αλλαγής. Έτσι δεν είναι;;;

  5. eryx-t … den exei manwli edw espasa to kefali mou alla de mporw na ton brw

  6. Μου έχουν λείψει τα ταξίδια και οι αναζητήσεις..

  7. se ligo de tha sou leipoyn pia…
    an kai ksereis kati? nomizw oti apo ta taksidia sou kai tis anazitiseis den eleipses pote
    fili

  8. μμμ.. μήπως κάνω λάθος εγώ… μα, δε θα έπρεπε να είναι “wander through…”?

  9. a nai se auto problimatistika kai gw mou exeis kollisei ti manwlofobia 🙂

    alla nomizw etsi einai to swsto

    anyway einai stixoi apo to “misty ” den einai diko mou ennoeitai auto e!

  10. Ε, αφου είναι στίχοι λοιπόν, να, τους αναζήτησα κι εγώ στο γούγλη. Ρίξε λοιπόν μια ματιά πρώτα εδώ και έπειτα εδώ
    Η μανωλοφοβία είναι μια ιδιοτροπία ευγενής!

  11. xexe to eixa psaksei bre alla eixa apofasisei oti to diko mou einai to swsto
    to wonderland
    giati na grafetai me o ?

  12. ok autodiorthwsi enos kourasmenou mualou …hellooooo o! allo to ena kai allo to allo
    pfff

Leave a comment